Kennismaken

OPEN HUIS - 31 JANUARI 2024

Het is en blijft spannend om de juiste basisschool te kiezen voor uw kind. Wij kunnen ons dan ook heel goed voorstellen dat u eerst even wilt komen kijken. Daarom organiseren we op woensdag 31 januari 2024 een Open Huis voor iedereen. U bent van harte welkom tussen 09:00 en 14:00 uur om kennis te maken met ons, het open onderwijs, de prachtige locatie en de mooie activiteiten die we ondernemen.

Wat kunt u verwachten?

We geven u informatie over de lesprogramma’s, de doorlopende leerlijnen, ouder-kind gesprekken, het zorgsysteem, de wendagen, het inschrijven, de cultuur op school en nog veel meer. U kunt gewoon bij ons binnenlopen op een tijdstip dat in uw schema past (tussen 09:00 en 14:00 uur). Daarnaast krijgt u uiteraard een rondleiding en maken onze leerkrachten graag kennis met u. Dit doen we allemaal onder het genot van een bakje koffie en iets lekkers. Voelt u zich van harte welkom!

Kunt u niet op woensdag 31 januari?

Geen zorgen. We maken dan graag een aparte afspraak met u. Neem gerust contact op met locatieleider Judy van Boxtel via merwedeschool@stichtingovo.nl of bel naar (0184) 613942.

We zien u graag op onze fijne school!

Volg ons ook op social media en blijf op de hoogte van alle ontwikkelingen.

"De Merwedeschool is laagdrempelig en heeft lieve leerkrachten. Ze bieden fijn, passend onderwijs en organiseren heel leuke activiteiten. Het is gewoon een fijne plek om te zijn."